دوره تعمیرکار لپ تاپ

آخرین بروزرسانی: 1402/07/16
Best laptop repair in hcmc jpg 1758x854 q85 crop

آموزش تعمیرات لپ تاپ|آموزش تعمیرکار lap top

درصورتی که علاقه‌مندید به صورت حرفه‌ای تعمیرات لپتاپ را یاد بگیرید، می‌توانید در  این دوره‌ها شامل مباحث زیر می‌شوند:

  1. مبانی الکترونیک و سخت‌افزار: در این بخش، اصول الکترونیک، قطعات سخت‌افزاری لپتاپ و عملکرد آنها را یاد می‌گیرید. همچنین با استفاده از ابزارهای اندازه‌گیری و تست، می‌توانید قطعات معیوب را شناسایی کنید.

  2. تشخیص مشکلات سخت‌افزاری: در این بخش، روش‌های تشخیص مشکلات سخت‌افزاری لپتاپ مورد بررسی قرار می‌گیرد. شما یاد می‌گیرید که با استفاده از ابزارهای تست و دستگاه‌های تشخیص خرابی، مشکلات را پیدا و تعمیر کنید.

  3. تعمیر و تعویض قطعات: در این بخش، مهارت‌های تعمیر و تعویض قطعات معمول لپتاپ‌ها را یاد می‌گیرید. این شامل تعمیر صفحه نمایش، صفحه کلید، باتری، فن، هارد دیسک و سایر قطعات است.

  4. نصب و راه‌اندازی سیستم عامل: در این بخش، با نصب و راه‌اندازی سیستم عامل‌های مختلف مانند ویندوز و لینوکس بر روی لپتاپ‌ها آشنا می‌شوید.

  5. مشکلات نرم‌افزاری: در این بخش، روش‌های رفع مشکلات نرم‌افزاری لپتاپ مانند عدم بالا آمدن سیستم، خطاهای رایج و ابزارهای رفع مشکل را یاد می‌گیرید.

لپ تاپ

امروزه اکثر افرادی که با کامپیوتر کار می کنند. به علت سهولت در حمل از lap top استفاده می کنند، laptopنسبت به کامپیوترهای خانگی مقاومت کمتری دارند و ممکن است که به علت ضربه و یا عوامل دیگر آسیب ببیند. کارآموزان محترم می توانند با شرکت در کلاس های تعمیرات lap top مجتمع آموزشی فن گسر ، به صورت عملی و تخصصی تعمیرات انواعlaptop و Note book را فرا بگیرند.

تعمیرات laptop در مجتمع آموزشی فن گستر شامل دو دوره به شرح زیر میباشد:

۱- آموزش  تعمیرات لپ تاپ 

۲- آموزش تعمیرکار ماهر لپ تاپ (خصوصی)   

سرفصل های این دوره به صورت کامل در قسمت برنامه آموزشی قرار داده شده است.

 

User Avatar
(0)
0 نظر
2 دانش آموزان
126 دورها

نقد و بررسی‌ها

5 ستاره
0
4 ستاره
0
3 ستاره
0
2 ستاره
0
1 ستاره
0
0.0
بررسی امتیاز (0 تا 5).

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره تعمیرکار لپ تاپ”