تعمیر برد لباسشویی و ظرفشویی

آخرین بروزرسانی: 1401/03/25
WASHER RESET

دوره ی تعمیر برد لباسشویی و ظرفشویی یکی از دوره های پرطرفدار میباشد در این دوره مهارت های مختلفی آموزش داده میشود که در ادامه به آن میپردازیم:

تعمیر برد لباسشویی شامل چه مهارت هایی ست

خدمات تعمیر برد لباسشویی شامل باز کردن برد و بررسی قطعات و مسیرهای مسی آن با استفاده از ابزارهایی مانند مولتی متر می باشد.

ما در نظر داریم تا برای پیشگیری از بروز مشکلات جدی مانند سوختن برد دستگاه، دوره های آموزشی برای سرویس های دوره ای لباسشویی ارائه دهیم تا عمر لوازم خانگی شما را بالا ببریم.

این سرویس ها باید به صورت دوره های شش ماهه با یک ساله انجام گیرند.

اشتغال زایی

علاقه مندان به الکترونیک یا کسایی که با الکترونیک آشنایی دارن بعد از گذروندن این دوره میتونن شغل جدیدی داشته باشن که هم درآمد و بازارکار خوبی داره هم برای شروع نیاز به سرمایه زیادی نداره و حتی داخل خونه میشه انجام داد

این آموزش به تعمیرکاران و سرویس کاران لوازم خانگی و لباسشویی کمک میکنه تا بتونن برد لوازم الکترونیکی مخصوصا برد لباسشویی مشتری ها رو به صورت ساده، با کمترین هزینه در کوتاه ترین زمان ممکن به طور حرفه ای و تخصصی تعمیر کنند.

-شغل دوم :

تعمیرات برد میتونه یک شغل دوم مناسب برای کسایی باشه که درکنار شغل اصلی دنبال یک شغل پاره وقت هستن و خیییلییییی برای بازنشستگان مناسب هست.

صرفه جویی :

همچنین این آموزش به افرادی کمک میکنه که برد پکیج اونها خراب شده وکسی میلی به تعمیر اون برد نداره و باید تعویض بشه . ولی هزینه تعویض برد بالاست پس با این آموزش میشه بسیار ساده  برد رو تعمیر کرد و ازصرف هزینه های زیاد جلوگیری کرد

 

دوره ی تعمیر بردلباسشویی و ظرفشویی در مجتمع آموزشی فن گستر توسط اساتید مجرب برای شما عزیزان برگزار میشود برای کسب اطلاعات بیشتر با تیم پشتیبانی فن گستر ارتباط برقرار کنید.

برنامه درسی خالی است
User Avatar
(0)
0 نظر
2 دانش آموزان
126 دورها

نقد و بررسی‌ها

5 ستاره
0
4 ستاره
0
3 ستاره
0
2 ستاره
0
1 ستاره
0
0.0
بررسی امتیاز (0 تا 5).

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تعمیر برد لباسشویی و ظرفشویی”