برقراری ارتباط با گردشگران به زبان انگلیسی(سطح مقدماتی)

آخرین بروزرسانی: 1402/10/17
IStock 1051721290 scaled e1588713061406

بررسی اجمالی

برقراری ارتباط با گردشگران به زبان انگلیسی(سطح مقدماتی)

همان طور که میدانیدجهانگردی و گردشگری برای موفقیت اقتصادهای جهانی امری حیاتی به شمار می‌روند و موجب بهبود زیرساخت‌های کشور از طریق اشتغال‌زایی می‌شوند.

صنعت توریسم علاوه بر منافع اقتصادی سرشار، سبب ایجاد مسیر تبادل فرهنگی بین ملت‌های جهان می‌شود. با نگاهی نزدیک‌تر به بحث اشتغال‌زایی، ایجاد شغل در این صنعت محدود به شغل‌های مرتبط درجه یک نبوده و افراد در سطوح مختلف از ورود گردشگران به کشور بهره‌مند می‌شوند.

از سوی دیگر فعالین در عرصه گردشگری به طرق گوناگون در حال ارائه خدمات به گردشگران هستند.

راهنمایان گردشگری، متخصصین این امر به شمار می‌روند و به طور مستقیم با گردشگران در ارتباط بوده و در یک کلام، سعی بر این دارند تا تجربه به یاد ماندنی برای آن‌ها فراهم آورند. بدین‌منظور نیاز به برهم‌کنش مداوم و سازنده بین راهنمای گردشگری و گردشگر امری اجتناب‌ناپذیر است.

اهمیت یادگیری زبان انگلیسی به عنوان یک زبان بین‌المللی در دنیای مدرن امروز با توجه به تاثیر گسترده آن بر جنبه‌های مختلف زندگی بشر، به خصوص در یافتن شغل، بر کسی پوشیده نیست.

صنعت گردشگری نیز از جمله مشاغل پر رونق در حال حاضر است که کاربرد زبان انگلیسی به عنوان یک مهارت پایه برای افراد جویای شغل در این زمینه، اهمیت بسیاری دارد.

در این دوره  مهارت های لازم برای برقراری ارتباط با گردشگران و پیشبرد وظایف راهنمایان گردشگری طی دروس طبقه‌بندی شده ارائه شده است.

مجتمع آموزشی فن گستر  در این دوره که توسط اساتید مجرب برگزار میشود.به بررسی تخصصی این موضوع ها میپردازند.

 

 

 

 

 

برنامه آموزشی

برنامه درسی خالی است

مدرس:

User Avatar
(0)
0 نظر
2 دانش آموزان
135 دورها

نقد و بررسی‌ها

5 ستاره
0
4 ستاره
0
3 ستاره
0
2 ستاره
0
1 ستاره
0
0.0
بررسی امتیاز (0 تا 5).

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “برقراری ارتباط با گردشگران به زبان انگلیسی(سطح مقدماتی)”