برند و تکنیک های ترکیبی بازاریابی

آخرین بروزرسانی: 1402/11/11

بررسی اجمالی

کسب و کارهای آنلاینِ کوچک و بزرگِ زیادی وجود دارند که با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند. مشکل اینجاست که به خاطر تبلیغات گسترده، ممکن است بتوانید مشتری‌های زیادی را جذب محصولات و یا خدمات خود کنید، این مشتری‌ها هم احتمالا یک یا دوبار از شرکت شما خرید می‌کنند، ولی بعد از مدتی به سراغ شرکت‌های دیگر می‌روند و شما مشتری‌های خود را به رقبایتان می‌بازید.

خیلی از کسب و کارها نمی‌توانند دلیل بروز این اتفاق را درک کنند و یا از طریق روش‌های بازاریایی مورد نظر خود آن را حل کنند. دلیل بروز این اتفاق این است که شرکت‌ها تمام بودجه‎‌ی بازاریابی خود را به فعالیت‌های تبلیغاتی اختصاص می‌دهند که باعث بالا رفتن آگاهی مردم از نام برند می‌شود. اگر شما تمام بودجه‌ی بازاریایی خود را صرف تبلیغات آفلاینی کنید که صرفا منجر به افزایش آگاهی می‌شود و هیچ هزینه‌ای برای توصیف و مقایسه‌ی محصولات شما با محصولات رقبا ندارد، چنین مشکلاتی پیش می‌آید.

برای مثال مطالبی در خصوص این‌که کدام محصولات برای چه قشری مناسب هستند، محصولات پیشنهادی، بررسی محصولات و خدمات، رتبه بندی کردن محصولات، تولید محتواهایی که برای مشتری مفید هستند و حتی تبلیغات می‌توانند برای حل این مشکل مفید باشند.

برنامه آموزشی

برنامه درسی خالی است

مدرس:

User Avatar
(0)
0 نظر
2 دانش آموزان
135 دورها

نقد و بررسی‌ها

5 ستاره
0
4 ستاره
0
3 ستاره
0
2 ستاره
0
1 ستاره
0
0.0
بررسی امتیاز (0 تا 5).

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “برند و تکنیک های ترکیبی بازاریابی”